• (iOS) Age of Z Origins:Tower Defense mer guldhack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mer guldhack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ett bra spel men det finns plats för fler

    Älskar det här spelet! grafiken är bra! Jag gillar krigsspel och det här är en av mina favoriter. Om du använder kontanter i spel är det här ganska billigt att spela. Det finns också en ny funktionsuppdatering som inkluderar en mini och den är fantastisk att spela! Jag kommer dock inte att gå in på detaljer, du måste ladda ner spelet och se! Befälhavare: EmNiTy World: 23

    Vad gör jag? Bara aningslöst klicka iväg på byggnader och uppgraderingar... Absolut inte ett tornspel, vad annonsen antyder.

    Det här är andra gången jag skriver en recension. Jag har försökt få en förklaring till varför mitt konto hela tiden nollställs för rss och guld. De säger att det beror på återbetalningar från Google play. Google play skickade mig kvitton och förtydligande om att det inte finns några återbetalningar och att de inte vet varför de säger detta. Detta är en form av stjäl. När jag får tag i någon ger de mig ett generiskt svar och avslutar chattrutan. Jag har bevis från Google play att jag inte har fått någon återbetalning. AKTA SIG!

    Det här spelet är bra!! Men för den här typen av spel ska det vara Landskap inte porträtt. Snälla, gör det liggande eftersom det här är riktigt bra. Making it Landscape gör det här spelet mycket bättre!!

    Age of Z Origins:Tower Defense Estrategia sdb

    Pay2win igen, tutorial som säger att du måste spendera pengar? Nej tack så mycket

    Jag älskar det här spelet. Kräver bara några fler tweeks

    Det är inte dåligt men det kan bli bättre.. grafiken är okej men du borde kunna göra fler förstapersons- eller andrapersonsaffärer, men vi får göra det är okej jag det är ett bra sätt att fördriva tiden..

    Stadsbyggande tornförsvarsspel tills en större allians bestämmer sig för att förstöra dig. Inte ett spel med nivåer eller lika, bara en uppbyggnad för att bli en gård för någon annan. Det finns ingen spelbalans

    Spelet är underhållande på en mental nivå och ok som stridsspel

    Du måste betala mycket för att slåss annars kommer allt du samlar på en månad eller mer att attackera dig och ta dem. För det mesta sparkar din allians ut dig och attackerar sedan utan anledning. Förklara detta för mig

    Jag gillade spelet väldigt mycket .. men störde mig på en sak som uppgiftslistan blinkade hela tiden jag kan inte hantera det .. så jag tog bort spelet jag gillade grafiken och allt annat så coolt spel men jag kunde inte stå ut med det blixt

    Sonic Runners Adventure game הרפתקאות vidv

    Om jag kunde ge detta noll stjärnor skulle jag göra det. Tillgången till teleportering runt kartan kan vara till hjälp, men det tillåter också valar att gå runt och bara förstöra alla framsteg du gör, om du inte skyddar 24/7, genom att attackera 10+ gånger på mindre än 30 minuter. Ju högre nivåer du får, desto mer drastisk blir kostnaden för att uppgradera din stora hall och desto mer sannolikt kommer du aldrig att nå den om du inte vänjer dig eller sveper det kortet. Akta dig för det uppenbara kontantgreppet.

    Inte ens i närheten av det som annonserades.

    Egentligen är det här spelet ganska bra men tiden det tar att träna trupper är ganska dåligt designat. Att höja trupper är mycket svårt, läkning också. Du väntar i många timmar och dagar för att få tusentals bara för att förlora nästan allt om du attackerar en annan spelare även om du vinner. Sjukhuset används inte för mycket. Du borde göra sjukhuset till en stor anläggning. Depåkapacitetsskyddet är för lågt. Sjukhuskapaciteten är för låg.

    Det är första gången jag spelar ett sådant här spel, men jag sa att det fungerar som de flesta krigsspel. Jag gillar händelserna. Jag vill bara ha fler zombieaktiviteter lol. Jag skulle personligen kunna klara mig utan handlingen med den kvinnliga zombien eller om den måste finnas där göra den mer kreativ. Det verkar bara så sexualiserat även de kvinnliga karaktärerna. Om jag befinner mig i en zombieapokalyps vill jag se till att min hud är täckt. Men jag förstår varför det marknadsförs så. Det skulle vara trevligt med lite mer mångfald i valet av karaktärer

    Vad fan som händer i det här spelet Jag har blivit attackerad 10 eller 11 gånger alla mina resurser och trupper är borta, jag har ingenting kvar. Jag gillar det här spelet men inte så. Jag är bara för vänner i det här spelet nu.

    Spelet var bra. Jag hade krig, vänner. Men det blir värre, du borde fixa dessa: 1. Sluta censurera engelska ord. Det är nästan omöjligt att kommunicera eftersom översättaren inte kan översätta ****. 2. Doomdays Plan glitch: Har redan utforskat ruinerna, dödade monster lv. 1, eller använde normal/elitrekrytering... Men när det kom till ett nytt kapitel var jag ändå tvungen att göra dem igen. 3. The New Power glitch: Ibland finns det ingen The New Power-event när man flyttar städer från andra nationer. Idk varför?

    Bra

    Vi är i ett ogiltigt krig och spelet släpar efter något dåligt, åtgärda så fort som möjligt

    Grymt bra

    Bra spel...tills du slår dig ihop med fel personer. Bli överkörd av cybermobbare och betala för att vinna spelare. Spenderade mycket tid på att spela...Jag kommer aldrig att spela igen.

    Jag kan inte logga in på mitt spel efter nästan ett års spelande varit utloggad i över 24 timmar och det är inte på min sida där servern.

    Age of Z Origins:Tower Defense אסטרטגיה cfz

    Roligt spel, betala för att vinna, detta är ett resursodlingsspel, toppspelarna kan ha över ett dussin konton och odla dem. Det här är tänkt att vara ett krigsspel men du går ut i krig och förlorar stridskraften snabbt, långsamt för att få tillbaka den. Du har aldrig tillräckligt med resurser för att bygga trupper och uppgradera om du inte spenderar mycket pengar. Detta gör det utmanande och vem som vill spela ett spel som bara är för lätt, de är tråkiga. Jag ger 4 stjärnor eftersom det lönar sig att vinna annat än att det är ett fantastiskt spel!

    uppdatering. Jag tog med ett paket och hade guld i rss-påsar försökte använda dem nästan 3000 amd gissa vad de hade en bugg förlorat allt inget guld ges. Skicka ett meddelande till dem och inget svar. Vilket inte är ovanligt jag skickade ett meddelande förut och det tog 14 månader att svara att de inte kunde göra någonting. Så jag kommer inte längre att spendera pengar


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :